חוטים למיצוק והרמת הפנים (ללא ניתוח)

עור הפנים מתבגר ומזדקן עם השנים, דבר המתבטא בירידה באיכות העור הן בפנים והן בצוואר, באיבוד נפח של רקמת השומן ובצניחה של הרקמות.

עד לפני כמה שנים הטיפול בצניחת רקמות היה מבוסס על ניתוח בלבד. כיום, ישנן שיטות שונות למיצוק העור.

אחת השיטות המומלצות והנפוצות ביותר נכנסה לתודעה בארץ בשנים האחרונות ובה נעשה שימוש בחוטים למיצוק הרקמה ולשיפור קווי המתאר של הפנים. החוטים עשויים מחומרים הנספגים בתוך הרקמה והם מחזיקים מעמד בתוכה כשנה (בדומה לחומר מילוי).

בשיטה זו אין צורך לבצע חתכים בעור. תוך שימוש במחטים דקות, מוחדרים חוטים באורכים שונים ובעלי תכונות שונות אל רקמת העור. המחקרים מראים כי סביב החוטים נוצר קולגן עצמי, אשר ממקסם ומאריך את ההשפעה הטיפולית.

קיימים בארץ סוגים רבים של חוטים, אשר ניתן לחלק אותם לכאלה הממצקים את רקמת העור (חוטים חלקים או ספיראליים) ולכאלה שתרומתם היא בהרמת הרקמה. החוטים החלקים או הספיראלים מוחדרים אל תוך רקמת העור וגורמים ליצירת קולגן ואלסטין סביב החוט. השיפור נראה לעין לאחר חודשיים והאפקט מחזיק מעמד כשנה. החוטים עשויים מחומר הנקרא פולידיאוקסנון (החומר שממנו עשויים חוטי תפירה נספגים) ונחשבים לבטוחים מאוד.

היתרון הגדול של שיטת החוטים הוא פתרון להרמת פנים (Face Lift) מבלי לנתח ובנוסף היכולת לטפל באזורים שעד היום לא היה להם מענה מתאים או מספק.

לעיתים יש צורך במילוי חומצה היאלורונית בנוסף לחוטים על מנת ליצור את התוצאה האופטימלית.

הליך זה מבוצע ע"י ד"ר איתן ברמן

רפואה אסתטית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

דילוג לתוכן